Han_alparslan Ben sincan yeni açılan hastane de takipdeydim, sonra nur gül seymen doktorum da hamileydi doğum iznine çıkacaktı o yüzden Sehir hastanesine yonlendirecekti beni , sonra kaynim özel hastanenin patronuna calisiyordu. Demiş ki yengene söyle bizim hastaneye gelsin. Öyle böyle derken özelde devam ettim , sonda birden gebelik zehirlenmesi yaşadığımı söyleyerek ve hastane de kuvoz olmadığından dolayı ( yeni devir almışlardı ) beni sehir hastanesine gönderdi. Oraya gittiğimde de doğuma alındım, ya hayatımda hiç bu kadar iyi bir muameleyle karsilasmadim hastanelerde. Bilkent sehir hastanesindeki ebeler o kadar iyi ki , hepsiyle kardeş olmuştuk. Hemşirelerde doktorlarda muhteşemler , şimdi bir evladım daha olsa takibe de bilkente giderim 🌸🦋
Yenimahalleye gelince , ben hiç tavsiye etmem . Anneannem orda ameliyat oldu , hepsi alakasız saçma sapan, doktorlar merhametsiz, hasta bakicilar hadsiz , hemşireler de terbiyesiz. Asla bridaha yolundan geçmem