busragggg 8 ay 8 günlük kızım geceleri ağlayarak uyanıyor altı temiz karnı tok saat başı bu şekilde ağlayarak uyanıyor hiçbir diş belirtisi de yok neden olabilir uykusuzluktan başım dönüyor artık
eyd0609 busragggg Nedenini bulabildiniz mi acaba? Benim bebeğimde sürekli ağlayarak kalkıyor,gece uykumuz kalmadı artık
canssm busragggg 8 ay 7 günlüğüz bizde aynı sorun var. 8. Ay da büyüme ayağı varmış sıkıntılıymış biraz öyle yazıyordu her yerde bende çözüm bulamadım yanımda yatırıyorum falan yer yatağı yaptım şimdi ona biraz büyük saat başı kalkmıyor gibi artık ama benim kızım çok dönüyor bi nevi 2 saat bazen 3 saati buluyoruz
eyd0609 busragggg Aynı gün doğum yapmışız, her gece böyleyiz biz de.Diş belirtisi de yok, oda sıcaklığı da iyi ama nedenini bulamadık halen. Bir de şu aralar yapışık ikiz gibiyiz.Sürekli beni istiyor,uyurken bile benden ayrıldığı anda başlıyor ağlama
elca Bende de benzer durum var 2 dişi çıktı oğlumun ama ağlayarak uyanma devam, yatmadan tetagil veriyorum o rahatlatıyor uyurken odası 22-23 derece oluyor ama gecenin ortalarında üşüdüğünü fark ettim ısıtıcı açıyorum
busragggg elca bizde hiç diş de yok çıkmadı yani sebebini bulamıyorum ama alttan 2 diş damak arkası biraz beyazlamış gelecek mi acaba? Bugün tetagil verdim ben de yatmadan
eyd0609 elca Tetagil veriyorum bende ama uzun süre faydasını görmedim.Gece yattığında 1 2 saat anca sürüyor etkisi, sonra gece diş yüzünden mi ağlıyor orası belli değil de.
elca busragggg bizde de çok hafif belirginleşti neredeyse 20 gün sonra birden çok hızlı şekilde çıktı ama huzursuzluğu epey sürmüştü ki hala da ara ara devam ediyor maalesef
busragggg eyd0609 ay birebir aynı şeyleri yaşıyoruz. Yapışık ikiz gibiyiz biz de bıraktığım an kucağımdan kıyameti koparıyor. Gece de sarılıp yatıyor bana :/
elca eyd0609 onun yarattığı genel huzursuzluk da olabilir ben oğlum çok huysuzlandığında topuklarına ve el bileklerine çok azıcık lavanta yağı sürüyorum nemlendiricisinin içine de karıştırdım deneyin isterseniz rahatlatıyor genel olarak hatta dayanamadığımda kendi başıma sürüyorum baş ağrısına iyi geliyor gecenin köründe 😂
eyd0609 busragggg Demek ki hepsi böyle.Doğdu doğalı gaz sorunlarıyla uğraşmıştık tam atlattık dedik şimdi de bu çıktı.Çok yorulduğum bir ay oldu 8.ay açıkçası, hiç uyku kalmadı.Ne yapacağımızı bilemedim