Kızlarrr işe gireceğim yazarkasa pos kullanmadım hiç biliyorum dedim muhasebeciyim şimdi kredi kartı geçip fatura kesiceklerime faturalı satış yapıp keseceğim kesmeyecek olduğuma normal satış yapıp bırakacağım demi sonra fatura kesmeyeceğim ve cariye kart ödemesi olunca cari hesap tahsilatı seçeceğim demi posta uzun uğraş sonucu böyle anladım daha önce kullanmadım bir firmada çalışıyordum