Kizlar kızım 7 ay 4 günlük uyutmustum baya bı uyudu bı ağlama sesi geldi ama öle böle değil 3 saat Felan uyuyordu bı baktım beşikten düşmüş yerde elim ayağım titredi nefesi kesildi kızımın ağlamaktan çok korktum eşimde baktı kafasına Felan şişlik varmı diye yoktu güldü felan böle sonra saat 12 de uyudu beşiğin boyutunu kuculttum baya bı gece yarısı bı ağlamaya başladı ne eşim.ne ben hiç susturamadik yani öle sabaha karşı sakinleşti of çok korktum ya neden böle yaptı korkunun etkisindeki kaldiki 😭