Arkadaşlar bebeğim 3 ay 24 günlük. 3330 gr doğdu, şu an 5650 gr kilosu. En başından beri mama+meme ilerliyoruz. Ama şöyle bir sorun var ki bebeğim mamadan nefret ediyor. Zaten biberon emzik ne varsa kabul etmiyor, eds ile veriyorum. Günde 2 kere mama versem güzel kilo alıyordu ama artık onu da ağlayarak içiyor ve bitirmiyor. Keyfi de yerinde bu arada, mutsuz huzursuz ağlayan bir bebek değil. Benim yaşadığımı yaşayan var mı, nasıl kilo aldırabilirim?