Eminegizem Kızlar bir haftadir sesi kisik dogdugu gunden beri aglamasi coktu doktora sornustum kusma var mi dedi sanirim refluden suphelendi ben de supheleniyorum bu durumu yasayan var mi cuma yenlden gidecegim tecrubesi olab yazarsa sevinirim
lceLady Eminegizem Eğer çok ağlarsa bebek ses kısılması oluyor evet Bizde yaşadık bu durumu Ama reflü bu durumu etkiliyor mu bilgim yok
lceLady Eminegizem walla gazdan dolayı çok ağlıyordu yani. Hiç durmadan ağlar sürekli acile giderdik Şu an hatırlamıyorum ama yine nereden baksanız 1 hafta sürmüştür