Kızlar bebegim 3 ay 4 günlük kız bebek.. Son 10 gündür biberonu almıyo dilinde oynuyor zorla yedirmeye çalışıyorum mamayı.. Beni emiyo Allahtan ama eskisi gibi çok iştahla degil.. Ya doyup doymadıgından emin olamıyorum zaten geçen ay kontrolde az kilo almış 450 gr ona canım sıkıldı geceleri uyuyo diye kaldıramıyordum Dr kaldır dedi şimdide de iştahsız kırgın mı yoksa atak mı geçiriyo anlamadım sürekli ayagımda sallıyorum bırakınca aglıyo ve gündüzleri neredeyse hiç uyumuyo kafayı yemek üzereyim aynı durumu yaşayan var mı lütfen akıl verin biraz uzun oldu kusura bakmayın