Benim oğlum da 7 kasım doğumlu. Gece uykusuna 8-8.30 gibi yatırıyorum. 12.30-01.00 arası emmeye kalkıyor geri yatıyor. Sonra sabah 7 ye kadar 2–2buçuk saatte bir emmeye kalkıp yatıyor. Sadece ilk yattıktan sonra uzun süre uyuyor sonrası iki üç saatlik uykular şeklinde ama emip uyuyor geri. Gündüz uykuları arasındaki uyanıklık süresini de iki saati geçirmiyorum ben, iki saati geçince bebeklerin çok yorulup uykuya dalmakta zorlandığını okumuştum benim oğlumda gerçekten de böyle oluyor. Gündüz 3-4 uyku yapıyor sadece bir tanesi 1.5-2 saat sürüyor diğerleri 40-45 dk falan şeklinde. Fikir olur belki size de.