8516 1 yaş sonrası her şeyi işaret etmeleri gerek. 1 yaşına girdi hemen etcek değil ama. Vakti var. Bu da bir öğrenme basamağı. Benim oğlum da 2 gün sonra 16 aylık. O da gösterip ıh ıh diyor 🤣 doktor göstermesi var mı diyor sordu sonra da anlatınca normal dedi. Ama mesela her zaman hemen yapmıyoruz. Anlamıyorum, ne demek istiyorsun, gelmemi istiyorsun, atlamamı istiyorsun vs gibi cümleler kuruyorum. Özellikle istediği şeyi söyleyince veriyorum. Benim oğlum konuşmayı bilip konuşmuyor çünkü 🤦🏽♀️işine gelirse konuşuyor. Bildiği kemileri de sürekli sorup konuşturmaya çalışıyorum. Şuan hayvan seslerini baya yapıyor. Onları sürekli soruyoruz. Diğer kelimeleri de az çok var.