Bizdede aynı problem oldu çocuk cerrahisine gittik yakma işlemi yapıldı ama korkulacak acıtan bir işlem değil bu merak etmeyin. Biran önce gitmenizi tavsiye ederim bizde düzelir diye hemen gitmedik ve yakma işlemi iki kez yapıldı ama sonrasında hemen düzeldi