Kızlar bugün başladım ama sabah uyanır uyanmaz mama diye ağlamaya başladı, emzirmem mi lazım yoksa süt vs atılmaklık bişeyler verip bizimle kahvaltıya oturana kadar beklemesini mi sağlamam lazım yani uyandık en fazla bir saat sonra kahvaltı yapıyo olcaz ona yedirsem bu sefer kahvaltı yapmayacak o aradaki bir saat bişey yedirmesem çok ağlıyo uyanır uyanmaz ne vermem doğru olur? Biberonla süte az su karıştırarak vereyim diyorum?