yeni_anne__ Kızlarrr bir ve iki numara bez kac adet kullandınız veya kaç adett gidiyor yardımcı olursanız sevinirim 🌸
Migrenimtutuyovalla yeni_anne__ Hiç saymadım 😂 Bebeğin gelişimine göre değişir bence her bebek aynı oranda büyümez ki
3kedili2bebekli yeni_anne__ bebek 4 kilo doğar 1 numara kullanamazsınız hızlı kilo alır 2 numara 2 paket kullanırsınız 3 e geçersiniz bebek 2500 kg doğar yavaş kilo alır 1 numara 200 tane 2 numara 500 tane kullanırsınız benim bebekler premature doğdu 4 ay 1 numara kullandım sonra 3 ay 2 numara 4 ay 3 numara kullandım mesela yani bebekten bebeğe değişir bebeğiniz günde 6-7 kaka da yapabilir 10 günde 1 de kaka yapabilir yani illa stok yapmak isterseniz 1 paket 1 numara alın 2 paket 2 numara alın 5 paket de 3 numara alın 3 en uzun kulkanilan daha fazlası zarar ettirir
Ozgee59 yeni_anne__ ben direkt 2 numaradan başlamıştım ama bebeğim tombikti. Bir de çok kaka yapıyordu ilk zamanlar günde 8 bez gidiyordu ortalama. Günde kaç bez kullanıyorsanız ona göre hesap yapabilirsiniz. Stok yapmak için soruyorsunuz galiba küçük numaraları fazla stok yapmayın elinizde kalabilir 😊
milletsanakanalizemiolacak yeni_anne__ adet bilmem ama bebeğim erken doğdu 1 numara 4 5 paket kullandım 2 numaradan da 5 paket kullandım 3 numaradan 200 küsür kullandım 4 numara külot bezdeyiz şuan
Yonca29 yeni_anne__ 1 numara 4 paket kullandım 2 numarayı hatırlamıyorum 1 numara çok gidiyor ama bunu söyleyebilirim bebek her emzirmeden sonra 2 3 kere pespese yapabiliyor günde 8 10 tane bez degisebiliyor
Mnli yeni_anne__ bebeğe bağlı biraz gelişimine kilosuna ben ilk çocuğumda 1 numara 1 paket kendim almıştım küçük paket de hastahaneye bebek görmeye biri getirmişti sonra 2 sonra hemen 3 ama kızım 2800 doğdu 1 numarayı baya kullandık 2 yi de uzun süre 15 aylık hala 5 kullanıyoruz arkadaşımın bebeği 8 aylık 5 kullanıyor
Migrenimtutuyovalla Mnli Bebekten bebeğe değişiyor işte bir tahmin yürütmek çok zor. Benimkiler ikiz onlarda bile biri 4 numara kullanırken birinin 5 numara kullandığı dönemler oldu. Şuan 1 yaşına girecekler ikiside 6 numara kullanıyor. Her bebeğin kaka yapma oranı da aynı değildir kimisi gün içerinde 4 5 kez yapar kimisi 7 8 kez. Mantıklı olan stoksuz devam etmek yenidoğan dönemlerinde
Mnli Migrenimtutuyovalla evet bence de ya da stok yapılacaksa her numaradan 1 paket gibi yapılabilir mesela 4 kullanırken 5 ve 6 da alınabilir ama abartmadan tabi
Meri-Mel yeni_anne__ Canım asla çok stok yapma dediler ama benim kızım çok yavaş ilerliyor o yüzden ben epeyyyy kullandım sayısı Cook yanlız bezler arasi aşırı farklı olmiyor bence biri çok alma iki alabilirsin
Cadisilae yeni_anne__ bez sayısı bilmem ama 1 ay bir numara (prima kalıp büyük bunu dikkate alabilirsiniz) 1 ay da 2 numara kullanmıştım
Minel-inannesi yeni_anne__ 3 yada 4 paket 1numara, 5paket 2numara, yaklasik bi 10 paket kadar 3numara, baya bi uzun sure 4numara kullandik. 1bucuk yasindan sonra 5numaraya gectik hala 5e devam ediyor. Benim kizim minyon ve kilo alimi az bi bebekti