Bende bir sağlıkcıyım ve Yeni doğan bebeklerde yüzde hafif kızarıklık üstü beyaz benekli sivilce tarzı şeylerin normal olduğunu zamanla geçeceğini biliyordum. Bir süre sonra geçmeyince doktorumu aradım ve egzama olabileceğini söyledi eşimde de egzama olduğu için olabilir diye düşündüm öylede oldu malesef 🥺 doktorumuzun Verdiği ilaçlarla iki günde düzeldi çok şükür 🙏🏻