Günaydın hanımlar
Çocuğunuz okula giderken huysuzlaşıyor mu ? Yani inanın küçük yaşta başladığı için üstüne gitmiyorum sabahları onun uyanmasını bekliiyorum asla okula gideceksin erken kalk tarifesi uygulamadım 4 yaşında . Ömrü boyunca okuyacak diye . Ama halen huysuzluk yapıyor sizinkilerde öyle mi ??? Ağlamak için bahaneler üretiyor