Ya kızlar Allah aşkına ben 13 ay önce doğum yaptım sezaryen ile gel gelelim doğumdan önce bende hiç mantar vs olmazdı doğumdan beri her ay bunu yaşıyorum her reglde ped alerji gibi yapıyor özel bölgeme yapışıyor adet sonra 3 4 gün özel bölgem soyuluyor tam bitiyor bu defa da içten içe kaşıntı başlıyor geçen ay doktoruma sordum gynomax xl diye bi ilaç verdi bir daha olursa iç dedi bu durumu yaşayan var mı yardım lütfen