Öncelikle Hayırlı Sabahlar
Yaklaşık 10 gündür tansiyonum hep düşüyor önceden baş ağrım mide bulantısı vardı tansiyon ölçmüyordüm sonradan düzenli tansiyon ölçtüm hep 9/4 9/5 arası değişiyor acile gidip serum alıyorum kardiyolojiye randevu aldım randavuma çok var neden olabilir acaba ?