Damakları bembeyaz nerdeyse 4. Aydan beri ama 2 gündür aşırı huysuz ve sürekli ağlıyor ve sürekli dişini kaşıyacak şeyler arıyor . Ama hala ne gelen ne giden var . Gece de yarım saate bir uyandı diyebilirim . Tek başımayım ve birde ağrıdan olduğunu düşünüyorum çarşaf içinde sallanmak istiyor gücüm yetmiyor onunla birlikte kendimi de ağlarken buluyorum . Bu süreç ne zaman bitecek ?? Diş ağrısına ne çözüm önerebilirsiniz ?? Lütfen fikirlerinizi paylaşın 🦷