Menekkse okulda bir şey mi olmuş acaba?
Konuşuyor mu bilmiyorum ama konuşuyorsa bile evde oyunlarla vs anlattırabilirsiniz.
Bir de şu var, muhtemelen artık sürekli oraya gideceğinin ayırdına vardı. O yüzden de gitmek istemiyor olabilir. Ya da ne bileyim ağladığo bir gün, tamam hadi bugün gitmeyiver dediyseniz onu tekrarlamaya çalışıyor olabilir.
Bu arada benim kızım da 2.5 yaşında, kreşe gidiyor. Biz de farkındayız küçük olduğunun. Kimsenim şartlarınızı bilmeden sizi yargıladığı laflarına kulak asmayın.