darkparadisee Kızlar 3 gün oldu sezeryan ile doğum yaptım lakin meme uçlarımda hafif böyle yaralar var çocugu emzirirkende o kadar canım yanıyorki lansinoh göğüs ucu kremi ve gümüş kapakta kullanıyorum ama değişen herhangi bir şey olmadı benimle aynu durumu yaşayan var mı?
bsrashn darkparadisee yaşadığın gayet normal bir şey. Çatlar, yara olur, kanar ama alışana kadar. Zaten yapman gerekenleri yapıyormuşsun biraz zamana ihtiyacın var sadece. Mastitte göğüsün şişer emzirsen bile yumru gibi kalır vücudunda enfeksiyon olur ateşin çıkar, ben kıyısından döndüm sürekli banyodayken masaj yap iyi gelir
seyma51 Emzirirken göğüs uçları malesef yara oluyor. Emzirdikten önce-sonra kendi sütünüzü de sürün. Mastit daha kötü bir şey, süt kanallarınız tıkanıyor ateşiniz çıkıyor göğsünüz şişiyor, kızarıyor, eğer sütü sağmazsanız morarıyor