1.5 aylık kızım var ve şu son iki üç gündür eli sürekli ağzında resmen elini kemiriyor kendi elini geçtim bizim elimizi kolumuzu felanda emmeye başladı yani ısırmaya çalışıyor gibi yapıyor elimde sulu diş kaşıyıcı vardı diş cikarma döneminde veririm diye onu ağzına doğru götürdüğümde baya onu kemirdi resmen 😂 asiri mutlu yani verdigimde acliKtan olduğunu düşünmüyorum çünkü emzirdikten sonra da hal böyle ve aşırı salyasi akıyor normal mi