Herkese iyi geceler:)
3 aylık bebeğim var. Doğduğundan beri yarım kundak şeklinde uyutuyorum çünkü elleri çok hareketli. Kundak yapmazsam elleri hep yüzünde ve kendisini uyandırıyor. Uzmanlar 4 aydan sonra kundak önermiyor bebek dönmeye başlayacağı için-yüzüstü dönüp nefessiz kalma ihtimali olduğundan-. Ancak kundak yapmazsam uyumaz diye düşünüyorum. Az önce uyurken kundaktan çıkarmayı denedim, ellerini hemen yüzüne getirdi ve uyanmaya başladı. Buna benzer durum yaşayanlar var mı? Nasıl bir yol izlesem?