cansu2600 size önerim her akşam 35-40 derece suyla yıkamanız özellikle göbek bölgesinde suyu hissetmesi daha iyi olur ve gaz masajı yapmanız. Hareketlenmeye başlayınca kendi kendine gazını çıkarabilir duruma gelince rahatlayacaktır. Biz de 4 ay kullandık gaz damlası ama ben 4 ay boyunca her akşam ne olursa olsun istisnasız hep banyo yaptırdım kolik gaz sancılarına çok iyi geliyordu. Bir de fitil verdi doktorumuz 8-10 gün arası yapmazsa fitil ver dedi ama hiç lazım olmadı şimdiye kadar çünkü alerjikmiş fışkırır tarzda gürültülü kaka yapıyordu.