Bebeğim 14 günlük henüz ve 3 4 gündür gece asla uyumuyo emdiği halde asla göğüsümü bırakmak istemiyo mama da veriyorum ardından ama sürekli ağlıyo bezi temiz gazını çıkarıyorum karnı da tok ama susmuyo ve uyumuyo nedeni nedir bilen yardımcı olabilir mi yapışık yaşıyoruz resmen ve uykusuzluktan bayılmak üzereyim