Kızlar 5 ay önce nazar göz bileklik almıştım ama takar takmaz kaynakları acilmaya basladı düzgün yapılmamış neyse 5 ayda 5 kere tamire gitti geldi ve yapmadan geri veriyorlardı en sonunda kuyumcuya bağırdım yeter artık yapmadan geri vermeyin kaynak atmıyorsunuz diye o da yenisiyle değiştirelim dedi fakat ayni gramı yok incesi ve kalını var sizce 2800 verip üste kalınını mı alsam gramı gramına yoksa aynı gramda yapmasınımı beklesem