aybarsmmom Evet kızlar soru başlıkta bebeğinizle odaları ne zaman ayırdınız ne zaman ayrı yatmaya başladınız? Bende yavaştan ayırmayı düşünüyorum her ne kadar kıyamasamda ama ilerisi için bi adım atmam gerek☺️ siz nasıl başardınız merak ediyorum
Birdunyabircennetannesi aybarsmmom 3.5 yaşında 3 aydır ayırmaya çalışıyoruz zorlanıyoruz ama Gece uyanıyor yanına çağırıyor bizi Yeni taşındım daha önceki evimde oda yoktu o yüzden gecikti Bence 1 yaşından sonra ayırılmalı yavaş yavaş
beyzzsenturkk_ aybarsmmom 23 aylığa az kaldı yaza kadar ayırmayı düşünmüyorum ya 2,5 olsun bi hele yatakları bu yaz ayırdım peşpeşe de bişey yapmak istemiyorum daha tuvalet eğitimi var sanırım odalar en son olur ya
aybarsmmom Birdunyabircennetannesi Allah yardımcın olsun canım umarım alışır çabucak🥰 evet benim bebeğimde 1 yaşına girecek yavaştan alıştırmaya başlasam mı diye düşünüyorum umarım üstesinden geliriz☺️
arsentopik 11 aylıkken ayırdım çok farketmedi sanırım ama sürwkli uyanıyot gidip süt verıp uyutup odama gecıyorum çok zorlanıyorum