Nefesimm_ dogdudndan beri kolik olan bebeğim 9aylik şuan valah psikolojim hiç iyi değil hiç uyumuyor gece uykuları 15dkakika yarım saat daha sonra hiç uyumuyor doğdu doğalı böle maf olduk hiç uyuduğunu görmedim 😭Şubat doğumlu yarın hastaneye gidecem doktora isyan ediorum nesi var çocuğumun anlamiorum bir insan hicmi uyumaz gündüz uykusu yok gece 15dk oda ya memede ya kucakta ya ayakta hep aglior ne oyun oynuyor ne bişi maf oldum 😭😭😭