Leblebi35 koca yetişkin insanlar sigarayı dahi bı anda kesemiyorken doğduğundan beri güvendiği tek limanı bı anda bırakmayı beklemek saçmalık bence. Ben de oğlumu o civarda bırakmaya çalışmıştım dış dönemine denk geldiği için mecburen devam ettim ne zaman istediuse verdim. Arka en son azilarini cikarttigi için sanciliydi birde ben mi ona sancı olayim dedim. Hatta günde 3 kez anca emiyodu sutum dahi cekilmisti. O kadar çok emmeye başladı ki geri sütü getirtti. Şimdi mesela günde bı kere Max 2 kere emiyo. Akşam uykusuna babası geçirdi. Şimdi sabah 6 gibi meme diye kalkiyo onda da muhtemelen açıktigi için. Onu da bırakmak için benim ondan evvel kalkıp bisiler hazırlamam gerekiyor. Eğer yatakta görürse tutturup ağlıyor