Biz 6 aylık aşımızı olduk 2 tane bacaktan vurulduk ama bi taraf çok şişti ve ceviz büyüklüğünde yuvarlak oluştu ovaladım kremle yaymaya çalıstım geçmedi bugün 4 gün oldu ne yapabilirim ağrı yaparmı bilmiyorum ilk gğn ağrı kesici verdim sadece bilgisi olan yazabilirmi