(Kızım 31 aylık ) bugün avm ye gidelim dedik bot bakmaya arabasında oturmak istemedi gerçi hiç bi zaman istemiyor yürümesi için yere indirdik bu seferde bizim gittiğimizin tersine gidiyor elimizden tutmuyor kendi istediği yere gitmek istiyor sürekli park istiyor güzel güzel anlatıyorum annecim biraz dolaşalım sonra oyun oynycz diyoruz dinlemiyor ağlıyor kendini yerlere atıyor hep onun için dışarısı park başka bisey yok dışarı çıkmayan bi çocuk ta değil soğuk olmasına rağmen her gün parka çıkarıyorum bunaldım kova burcu burçların etkisi varmi bilmiyorum