Oğlum 2 buçuk yaşında aşırı hareketli yani kendinden büyüklerle oynarken çok sıkıntı olmuyor ama kendi yaşıtı kuzeni ile oynarken onu itekliyor çekişliyor . Kuzeni de çok pasif hareketsiz ve bende oğluma bu yüzden bağırıyorum yapma çekme itme diye . Ve atsızlaştı artık benim gibi sorun yaşayan anneler var mı ne yapmam gerekiyor yazın lütfen