aylık kızım birkaç gündür babasıyla benden korkuyor. Özellikle biraz karanlık olunca ellerini yumruk yapıp çenesinin altında sıkıyor, nefes nefese kalıyor gözlerini iyice açıyor, birkaç dakika sonra yavaş yavaş sakinleşip kendine gelip bizi tanıyınca gülmeye agulamaya başlıyor. Dualar okuyorum sakince konuşuyorum kızım benim burdayım korkma diyorum falan ama normal mi bu durum ya da ne yapmalıyım bilen var mı yardımcı olun lütfen 🙏🏻🙏🏻