oğlum 2 yaşında eve yeni termostat aldım 23 derece gösteriyor odayı biz kalın yorganla uyuyoruz. 1.5 tog içine uzun kol zıbın(kısa ilede denedim) altına ince penye pijama giydiriyorum. uyuduktan sonra 1 yada 2 saat sonra sırtına bakıyorum hafif ter oluyo mendil koyuyorum. gece ilerleyen saatlerde baktığımda bazen soğuk oluyo yanakları sırtı ve gögsü. sürekli üşüdü mü terledi mi düşünmekten kafayı yiycem inanın nasıl yatırmalıyım. Bu sabah çişi taşmıştı biraz normalde hiç olmaz sanırım üşüme belirtisi bu da. Sürekli aklım onda.