Oğlum 4 aylık . 2. ayından beri sürekli eli ağzında salyalanmaları aşırı derecede fazla sürekli önlük ve üst değiştiriyorum bu yüzden. Dişleri fazlaca kaşınıyor çeneme saldırıp kaşımaya çalışıcak kadar. Ön 2 Diş etinde baya sertlik ve beyazlık da var. Fotoğraf çekmeye çalıştım ama yine de çok net değil beyazlığı . Sizce ne zamana dişi çıkarmış oluruz 