Perakus12 Sevgili anneler Kızım 1 yaşında emmiyor mama ve ek gıda gidiyoruz fakat bu ara öğün sonrası mama içince yemeklerini yemiyor oldu. Bugün vermedim sabahtan beri mesela yemeklerini çok güzel yedi Akşam uyurken versem sadece sorun olur mu
Seryy_ Perakus12 benim oğlumda aynı şekilde gün içinde mama içerse yemek yemiyor uzun zamandır gündüz içirmiyorum sadece gece yatınca 1 kere içiriyorum
Umutveannesi Perakus12 güzel besleniyorsa mama vermeyin derim. Oğlum mama içtikçe yemek yemeyi reddediyordu bir gramda kilo almıyordu. Yemeyen çocuk çok zor. Yine de doktorunuza danışın tabi ama yemekleri güzel yiyorsa ve mamayı aramıyorsa vermeyin bence
Seryy_ Perakus12 23 aylığız. Ben geceyi bile kessem artık olur aslında ama bazen hiçbir şey yediremiyorum mecbur elimde 1 kutu bulunduruyorum aç yatmasın diye 🥲🫠
Perakus12 Seryy_ evet mecbur ben gece uyku öncesi vermeyi uzun süre düşünüyorum açıkçası mama da faydalı ve bazen kurtarıcı oluyor