Ilk dönemler hastanede evovil kullandk sonrasında aptamil 1.ay erken geldiğimiz için düşük kilomuzdan aptamille tanıştık ama kilo alımımız cok güzel olduuu kaka ve gaz sorunumuz olmaya başladı sonra sma kullandk inanlmazzz memnn kaldım o kadar rahatlattakii gazını kakasını ne gaz. Damlası kullandım nede aglama krizleri oldi,uykumuz düzene girdi rahatladı 10.aylığız hala Sma kullanıyoruz…Zaten şuan geceleri veriyorum sadce. .