cansutrkc benim 2,5 yaşında asla çiğnemiyor.Tanecikli birşey gitsin ağzına hemen tükürür.Yumurtayi bile yemez.Kolay yutulacak,kolaylıkla mideye gidecek yemekleri istiyor hep.Asiri tembelliğe kaçıyor.Oysa bebekliginde dahi zerre blender vs kullanmadım.Hep çatalla pütürlü ezdim ileride bana sıkıntı yaratmasin, alışsın herşeyi cignesin,yesin diye.Ama gel gör ki öyle olmadı🤦Her sofrada cinnet geçiriyorum.Yemin ederim yedirmeye çalışmaktan yoruldum.Nefret ettim artik