Kızlar oğlum 13 aylık bugünlerde grip tarzı bişeyler geçiriyor özellikle geceleri burum hırıltısı var yatarken burnuna serum fizyolojik suyla temizleyip çekiyoruz açıyoruz yanı ama yine de hırıltı geliyor buhar makinası almak istiyoruz ama kullanışlı oluyor mu bir de önereceğiniz marka varsa bana söylerseniz çok iyi olacak