Merhaba güzel anneler fikrinize ihtiyacım var bizim uyuduğumuz oda genelde 24-25 derece arası oluyor klima açıkken kapattığımda ise 23 derece oluyor.
Ben bebeğimin içine kısa kollu zıbın üzerine alt üst takım pijama giydirip ,üzerine nohut battaniye örtüyorum.Sıcaklığını kontrol ediyorum nedense sırtı hafif serin geliyor uyku tulumu almalı mıyım? Gündüz vücut sıcaklığı daha iyi