muzun Huma_kus34 ay her ay aynı korkuyu yaşamaktan bıktım ama ben 7aylık bebeğim var ikinci bebeğe asla hazır değiliim
yenianne01 Prensannesiii_ ben taktırdığımda 3100 du nexplon marka doğum doktorum taktı 1 dakika bile sürmedi 0 acı his☺️anındada korumaya başlıyor ek korunma yöntemi yok 40. Günümde taktırdım
Prensannesiii_ yenianne01 Ben çok kararsızım bu sabah gideceğim de hangisi daha etkili acaba spiral mi yok deri altı implant mı😏
yenianne01 Prensannesiii_ ben sprail taktıramam canım bir kere denedim öldüm öldüm dirildim bu çok rahat koltuk altına oluyor hiç kararsız kalma emzirme durumdan dolayı başka çağrmde yok zaten bunun dışında
aysebb muzun Hayır özel oluyor devlet karşılamıyor. Emziriyorum Zlynda kullanıyorum yan etki yaşamadım
Huma_kus34 muzun dogal korunanda korumuyor yengem 5 yıl dogal korunmus mesela iş erkrkte bıtıyo onlarada guven olmuyo bunkonıda 😂 mecbur 2 yöntemle korunmak zounda bırakıyolar 🦥