glsmck Çok geçmiş olsun öncelikle ❤️🩹
Lütfen kahrolmayın, istemesekte oluyor böyle bazen böyle talihsizlikler.
Kızım 16 aylık falandı düşüp kolunu çatlatmıştı. Götürdüğümüz doktor kemiklerinin çok narin olduğunu böyle durumların olabileceğini fakat cok taze olduğu için yetişkinlerdeki gibi olmayıp hemen kaynayacağını iyileşeceğini söylemişti ve öyle de oldu şükür 🙏🏻 evet ilk gün biraz zor geçiyor ama sonra hızla alışıyorlar, acıları kesiliyor 😌
Yani bizlerdeki gibi düşünüp perişan etmeyin kendinizi, Rabbim daha beterinden korusun inşallah 😊