elifinci9_ diyetisyene gisiyorum 4. Ydan çmce başlatmadı sütün axalır dedi 3. Ayda bir stabilize oluyormuş süt ona göre beslenme yapıyoruz dengeleyerek emzirmeye uygun sütüm iyi 7 aylık oldu neredeyse 2 ayda 10.5 kilo verdim ama öncesinde sıkıntı olabilir az daha dayanın bol su için diyette de bende paket gıda yok, yemek saatlerim var uymak önemli saatlere, 4 öğün yiyorum incir ceviz kuruyemiş yiyorum, beyaz ekmek yemiyorum tam buğday tüketiyorum günde 2-3 dilim