Arkadaşlar hasta oldum boğazım çok şişmişti sonra ses kısıklığına döndürdü. Her neyse buna bile razıyım ama boğazım o kadar kaşınıyor ki uyuyamıyorum. Yemin ederim günlerdir uykusuzum. Öksürmekten uyku girmiyor gözüme gündüz bir şekilde idare ediyorum ama kafamı yastığa koymamla kriz başlıyor. Oğlum uyuduğunda da uyuyamıyorum hastayım hasta olmamın yanı sıra gücüm de kalmadı artık dinlenemediğim için. Günlerdir böyle. Doktorun verdiği öksürük şurubunu içiyorum antibiyotik içiyorum pastil, bal, limon her türlü şeyi denedim yok ya gerçekten dayanacak gücüm kalmadı. Hava makinesi takıyorum belki nemlendirir kaşınmaz diye bana mısın demiyor su içiyorum yok. Öksürük sesimden oğlum korkarak uyanıyor boğazım kaşındığı gibi anında odadan atıyorum kendimi. Zeytinyağı, yağ bilmem ne bunları iç dediler bunu da yaptım yok gerçekten ağlayacağım uykusuzluktan, öksürmekten. Yok mu şöyle anında öksürüğü kesen bir şey ya boğazımı keseceğim yoksa..