Papatyaannesi Merhaba güzel anneler! Bebeğim ek gıdaya başlayacak yakında ve alışveriş yapacağız. Hangi araç gereçler gerekiyor? Nelerden memnun kaldınız tavsiyelerinize ihtiyacım var. 🤗
ebruuu57 Papatyaannesi silikon kaşıklar,silikon ya da silinebilir özellikte mama önlükleri ( diğerleri yıka ütüle lekelerini çıkar zor oluyor), minik kaseler kavanozlar, buharda pişirme aparatı ya da makinesi tercih sizin, olmazsa olmaz cam rende ve alıştırma bardağı.
Semrakrhn38 Papatyaannesi silikon kaşık tabağı birde cam rende aldm cam rendeyi sık sık kullanirim buharda pisirme aparati alabilirsiniz ben almadm ama almayi dusunuyorum silikon önlükler tercih edin digerlerinden zor cikiyor lekeler
Kuzumveben Papatyaannesi mama sandalyesi,slikon kaşık,slikon önlük,cam rende,disari cikarken corba yada yemeklerini koymak icin termos,sut mayalamak icin kucuk kavanozlar,alistirma bardagi yani suluk
Esraciim Papatyaannesi rende almadım oğlum püre sevmedi meyveyi sömürerek yemeyi seviyordu delikli emzik aldım. Kaliteli bir suluk çünkü ucuzlar damlatiyor.plastik veya silikon minik kaşık. Mama önlüğü LCW dakiler makineye atınca lekesi çıkıyor kollu naykon önlükler kullanışlı değil.