anneyim09 merhaba benimde 26 yaşımdan sonra çıkmaya başladı skar,akne,sivilce,komedon ne ararsan var yüzümde gözeneklerim çoğaldı yüzüm delik delik acnemix kullanıyorum birde C vitamini ve Hyularonik asite başladım ama çok inat bir şekilde gitmiyor izlerim dahil sizde bir değişiklik oldu mu