Tüp bağlanırsa olumsuz etkileri oluyor mu acaba? Hiççç çocuk istemeyen biriydim 2 çocuğum oldu kazayla bundan sonra da aşırı korkuyorum bir daha isteme falan söz konusu değil. (Geri dönüşü yok falan diye olumsuz olarak yazmayın benim için olumlu bişey hshfh