supermomi Merhaba hanımlar, Bebeğim doğduğundan beri mememi tutmadı. 4 aylığız çok mu geç kaldık? Meme pozisyonunda bile durmak istemiyor çığlık çığlığa kalıyor. Geçte olsa tutturan var mı? Neler yaptınız? Sizce çok mu geç? 🥹
supermomi 210796 hahaha benimkide öyle demişti ilk doğurduğumda acaba benimkini tutar mı diye 😂 tam bir cinnet
ayzit1 supermomi biraz fazla geç ama silikon meme ucu diye birşey varmış onu dene istersen biberonla beslenen benekler tutabiliyor diye duydum