Bugün doktoruma gittim 7 haftalık hamileymişim. Oğlum da emiyor hala. Doktorum emzirmeyi bırakmam gerektiğini söyledi. Kese etrafında hafif kanama alanı varmış. Emzirdikçe düşük tehliken olur ve zaten sütünün kalitesi bozulur bebeğin kilo almaz dedi. Gerçekten de bebeğim 3-4 haftadır aynı kiloda. Normalde kilolu bir bebek. Benim durumumda olan kimse var mı acaba?