Aysedemir__ Selam kızlar doğum yapalı 1.5 sene oldu kilo verdim ama sezeryan göbeğim hala gitmedi nasıl gidecek bu ya
likeli Aysedemir__ diastasis recti olma ihtimali yüksek. Ona özel egzersizler var. İnternette hem olup olmadığını anlama hem de egzersiz videoları var bir bakabilirsiniz.
Aysedemir__ LaraCroftTombRaider aman yok kız 1.5 yıl oldu gitmedi maalesef gerçi son 1 aydır akşamları felan pek dikkat etmiyorum 😀
LaraCroftTombRaider Aysedemir__ Valla hemen sonuç istediğimiz için kendimi kasmaktan bıkıyorum bazen ben de salıyorum sonra da pişman oluyorum 😅