Aslan23- Bebeğim 16 aylık oldu bu aya girdiğimizden beri herşeye ağlama ve vurması çok fazla oldu normal mi yoksa bize özel mi bu durumu nasıl aşacağız yaşayan varmı acaba 🥹
Papatyam9096 Aslan23- Bizde aynı durumdayız. Sürekli mızmız sürekli memnuniyetsiz. Artık ne yapacağımı şaşırdım. Uykusu da bozuldu iyice