yenianne9087 Kızlar merhaba lcw den 1.6 tog tulum aldım oda sıcaklıgımız 23-24 derece icine sadece zıbın giydirdim askılı ama sanırım 1 tog almalıymısım oda in ce olur diye düsündügümden 1.6 aldım var mı bu derece evi olup kullananlar cocugu terletip hasta etmek isteniyorum
079aslankuzusu yenianne9087 canım inan su toglara hiç boşa masraf atlet üzerıne alt üst takım kıslık gıydrın ha inceyse takımı bıde cocugn içine tişörtte giydirirsın 24 derece gayet iyi bi sıcaklık benim kızım 2.5 yasında içinde zıbını üstünde lc waıkıdn aldıgım normal bi pijama var
Babyorg yenianne9087 benim odam 24 derece 2,5tog alttan birşey giydirmeden yatırıyorum 2 senedir böyle
Seryy_ yenianne9087 bende aynı sizin anlattığınız gibi giydiriyorum , bir sorun yaşamadım şimdiye kadar terlemiyorda.
Gulcandoga Bende dediginiz derecelerde 1.6 tog kullanıyorum hatta icine ince tulumlarindan gidiyorum. Asla terlemiyo. Sadece atlet giydirince üşütecekmis gibi geliyor. Gece sürekli kontrol ediyorum terlemiyo 57gunluk bebeğim
yenianne9087 Gulcandoga di mi 1 tog bana ince geldi kendim yün yorganda yatyorum cunku ustelik icinde sadece askılı zıbın var
Gulcandoga Bence her çocuğun ihtiyacı ve bünyesi farklı. En iyisi kendi cocugunuzun ihtiyacina gore karar vermeniz. Ezber bilgiler her cocukta aynı olmayabilir diye düşünüyorum. sonucta robot değil insan yetiştiriyoruz
nutellla Ne güzel odalarınız 24 derece benim evim 1.kat altı boş ve Kuzey cephe güneş almıyor hem kalorifer hemde elektrikli ısıtıcı yakıyoruz gece gündüz, 22 dereceye zor çıkartıyoruz :( bebeğim 2 ay 12 günlük
079aslankuzusu yenianne9087 benim kızım asla dogdugundan beri üstüne battanıye örtmüyo siz dediğim gibi kalın bi corap alın ayagına içşne zıbın tişört bide altnğst takım giydirin bana güvenin tog kullanan kim varsa cocugu hasta eskiden tog mu vardı birazda bizleri bişeylere zorluyolar cocuklar sıcaktan hasta olur sen içini ferah tut evinin ısısı gayet iyi sen üşüyebilirsşn bende üşüyorum ama cocuğunuda dediğim gibi giydir benim kızım battaniye örtmüyo bende battanıyeyı altına serdim oda sıcacık tutuyo
Seryy_ nutellla 1 tog biraz daha ince tulum, 1.6 tog ondan bir tık daha kalın. 2.5 tog en kalın tulum yorgan gibi düşünün.